Ness, egy szigeten ragad pár napig, néhány barátjával, amíg Olivia bánatoskodik. Persze ez még csak a történet eleje...

Oldalak

2013. május 1., szerda

Chapter 4 - Salt water

*Danielle szemszöge*
-El-elsüllyedt?- nyeltem egy nagyot idegességképpen.
-Viszont mondták, hogy elmenekültek csak az áramlat elsodorta őket.- mondta Pezz.
-Te jó ég...- motyogtam, majd elkezdtek hullani a könnycseppjeim.Mi van ha Liam-nek baja esett?Tudom, hogy képes vigyázni magára, de mi van ha baleset érte?Úgy félek...
-Dani.- ölelt át Perrie.- Ne sírj!Biztos jól vannak.- nyugtatott.
-Te nem érted!- keltem ki.Megtörölte az arcom, majd felálltam.
-Szerinted mi nem aggódunk?- szólalt fel Zayn.- Egyáltalán te hogy is kerülsz ide?- értetlenkedett.
-Még sem volt interjúja ezért gyorsabban végeztünk így előbb jöttem.- szipogtam fel a végén.
*Ness szemszöge*
Épp egy fára másztam fel, hogy körül nézzek.Nem túl meglepetten véltem, hogy egy szigeten vagyunk.
-Ness!- kiáltott fel Harry.- Ha előlem menekülsz akkor rosszul csinálod!
-Kopj már le Styles!. kiabáltam le.- Hidd el!Ha menekülni akarnék már megöltem volna magam.
Hirtelen megcsúszott a kezem és egy sikítás keretében leestem...Harry kezeibe.
-Szia.- vigyorgott rám, majd váratlanul megcsókolt.Mikor megemeltem a kezem, lefogta.Nyelvét átdöfte ajkaim között, mire ráharaptam.Fájdalmában felkiáltott, majd elengedett.
-Dögölj már meg!- kiabáltam rá.
Kisétáltam a partra és víz felé vettem az irányt.
-Mi történt?- kérdezte El.Pólommal a nyelvemet kezdtem törölni, majd amikor oda értem kimostam a szám.
-Ness!Ugye tudod, hogy ez sós víz?- érdeklődött Liam.
-Nekem édes mindegy, hogy milyen a víz, csak kimossa ez az ízt a számból.- köpködte ki a vizet.
-Ennyire nem lehetett rossz!- jelent meg Harry.
-Te teljesen megzakkantál?- kiabáltam rá.
-Elég!- állt közénk Niall.- Ne veszekedjetek már!- forgatta a fejét kettőnk között.- Mi bajotok?
-Nekem semmi.- szólalt meg Harry.
-Nekem viszont az, hogy meg van zakkanva!
-Miért?- kérdezte, majd felsóhajtott.
-Mert folyton, váratlanul megcsókol!
-És mi a probléma?- értetlenkedett.- Ennyire rosszul csókol?
Kinyitottam a szám, de egy hang se jött ki rajta...
-Nem.- nyögtem ki.
-Akkor mi a baj, cica?- karolt át Harry.
-Ha még egyszer megcsókolsz, itt helyben kiheréllek!
-Oh, kincsem.Ha meztelen akarsz látni csak szólj.- emelgette a szemöldökét.Felemeltem a kezem, de elkapta és egy puszit nyomott rá.
-Nem vagy normális!Mi bajod vagy?- értetlenkedtem.
-Ness.Azt hiszem én beléd zúgtam.- vörösödött el.
-Harry, hagyj békén!- szakadtam ki a szorításából és elindultam.Eleanor mellé érve elkaptam a kezét és elráncigáltam.
-Hé!- szólt rám.- Épp valami közepén voltam...
-Szerinted az engem érdekel?
-Ennyire ki vagy akadva azért, mert Rómeód megcsókolt?- vigyorodott el.
-Harry nem a Rómeóm!- szóltam rá.
-De te vagy az ő Júliája...
-Az engem nem érdekel.- undorodtam el.
*Perrie szemszöge*
Épp most kopogtattam be Olivia ajtaján.Azért neki is tudnia kell erről...
Olivia, Niall legjobb barátnője.Igaz, Livi többet érez, mint barátság, de erről Niall nem tud, mert neki barátnője van, Bessie.Már lassan fél éve együtt vannak, de attól még Niall nagyon számít Livi-re.
Újra kopogtattam, mert nem nyílt az ajtó.
-Igen?- dugta ki komás fejét az ajtón.- Perrie?- kérdezte hunyorítva.- Gyere beljebb.- tárta ki az ajtót.
-Wow.- szólaltam meg.- Te most keltél fel?- értetlenkedtem.
-Igen...Tegnap este későn értem haza.Szerintem egész nap aludtam volna, ha nem jössz.
-Jó, hagyjuk.Valamit el kell mondanom.- vettem egy mély levegőt.
A kanapéra mutatott, majd mindketten leültünk oda.Magához kapta a plüssét, majd rám nézett.
17 évesen olyan, mint egy gyerek...
-Szóval...- kezdtem.- Ugye, tudod, hogy Niall-ék elmentek egy hajóútra.- folytattam, majd bólintott.- Történt egy kis baleset...ezért a hajó elsüllyedt, de a srácok jól vannak.Időben elmenekültek, csak az áramlat elvitte őket valahova.Mindenki őket keresi.- nyomta le egy szuszra.
Kicsit elfordította a fejét.Gondolom átgondolja mit is mondtam.Hirtelen rám kapta a tekintetét kikerekedett szemekkel.
-Bessie tudja?- kérdezte.
-Téged csak ez érdekel?- akadtam ki.
-De hát, ő Niall barátnője...- csukta össze egy pillanatra a szemét.
-Mit érdekel téged most Bessie?- értetlenkedtem.- A srác, akibe bele vagy zúgva, eltűnt!
-Még is mit csináljak?- értetlenkedett.- Akadjak ki, hogy most mi van vele?
-Igen!- szóltam rá.
-Persze, hogy aggódok, de ez Bessie dolga...
-Miért lenne az övé?
-Nem a barátnő dolga, hogy aggódjon a pasija után?- kérdezte.
-Olivia fejezd be!
-Igen, Perrie?- érdeklődött.
-Miért csinálod ezt?Niall-nek fontos vagy!
-Igen, nekem is fontos.De neki a barátságom fontos...
-Hidd el!Niall rájön, hogy Bess nem az igazi és akkor, majd ott leszel neki te.- biztattam.
-Jó, oké...- sóhajtott fel.- El mondhatom én Bessie-nek?- nézett rám vigyorogva.
-De finoman!- mondtam.
-Értettem!- pattant fel, majd megkereste a telefonját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése