Ness, egy szigeten ragad pár napig, néhány barátjával, amíg Olivia bánatoskodik. Persze ez még csak a történet eleje...

Oldalak

2013. június 21., péntek

Chapter 15 - Niall is stupid!

[---]
Kopogtam Niall ajtaján, majd vártam.
Hirtelen, egy nagy lendülettel kinyílt az ajtó, majd szőke hajú barátomat láttam meg.
-Szia.- mosolyodott el.- Mi szél hozott?- érdeklődött.
-Te hívtál...Úgy 20 perccel ezelőtt.- nevettem fel.
-Ja tényleg!Gyere be!- invitált beljebb.
-Mi van?Ennyire ki vagy?- kérdeztem.
-Bess annyit tud variálni...- nevetett fel.
-El tudom képzelni.- mosolyogtam.
-Na szóval arról lenne szó, hogy se Eleanor, se Dani, nem tud választani.Pezz nem ér rá úgy, hogy te maradtál.- nevetett fel.- Szóval akkor melyik?- emelt fel két nyakkendőt.- Kék vagy fekete?- kérdezte kétségbeesetten.
-Hát nem is tudom...Legyen mondjuk...- gondolkodtam el.- ...miért nem kérdezed meg a menyasszonyod?- érdeklődtem.
-Nem!Ezt egyedül akarom eldönteni.- rázta a fejét.
-Igen?Akkor én?- értetlenkedtem.
-Erről neki nem kell tudnia.- legyintett, mire felnevettem.
-Fekete.- válaszoltam.
-Oké, köszi.- mosolygott rám.
-Csak úgy kíváncsiságból, melyiket mondani El?- érdeklődtem.
-A feketét.- adott választ.
-Akkor Dani mondta a kéket.- motyogtam.
-Nem.Ő is a feketét mondta.- rázta meg a fejét.
-Akkor minek kellettem?- értetlenkedtem.
-Biztosabb ha 3 ember mondja.- vigyorgott rám bocsánatkérően.Felsóhajtottam.- De biztos jó lesz?
-Igen.- bólogattam.- Használhatom a mosdót?- érdeklődtem.
-Jobbra a második ajtó.- mutatott az emeletre.
-Köszi.- indultam el.
Felértem az emeletre, mikor hangokat hallottam az egyik ajtó mögül.Nem akartam leselkedni, de nagyon érdekelt.
Óvatosan benéztem a résnyire nyitott ajtón.Bessie-t láttam meg ahogy telefonált.Oldalasan volt nekem, így nem látott.
-Nem!Nem!- rázta a fejét.- Nem fogom.- mondta határozottan.- Nem tudom.- sóhajtott fel.- Stacy!Dehogy mondom meg neki!Összetöröm vele a szívét!- csattant fel.- Hogy érted?Meghülyültél?- nevetett fel.- Belém van zúgva...- vigyorodott el.- Talán el kéne mondanom neki, hogy terhes vagyok.- sóhajtozott.- Mi?Dehogy!Ki akarna tőle gyereket?Austin, az apa!
Kikerekedtek a szemeim.
-Mi van?- tátogtam el a számmal, majd arrébb álltam.Elképedve sétáltam le a földszintre.
Már nem is kell mosdóba mennem...Minden belém fagyott.
-Mi van, szellemet láttál?- nevetett fel, meglátva Niall.
-Sokkal rosszabbat.- néztem rá.- Niall...- álltam elé.- Akaratlanul is hallottam, hogy Bessie telefonál.
-Tudod az emberek szoktak telefonálni a többi emberekkel.- magyarázta.
-Az egyik barátnőjével beszélt és épp azt mondta neki, hogy terhes, de nem te vagy az apa.
-Mi?- értetlenkedett, majd hirtelen mögém nézett, az emelet fele.- Ez igaz?- kérdezte.Hirtelen megfordultam így megláttam Bessie-t.
-Niall ne légy nevetséges!- nevetett fel.- Dehogy igaz!- rázta a fejét.- Stacy-vel azt beszéltük, hogy citromsárga vagy nap sárga koszorúslányruha legyen.
-Ne!Ne!Niall!Hazudik!- csattantam fel.
-Miért hazudnék?- értetlenkedett.
-Miért hazudna nekem?- nézett rám Niall.
-3 éve ismersz!Én miért hazudnék neked?- kérdeztem.
-Talán, mert nem akarod elfogadni, hogy elveszem feleségül a világ leggyönyörűbb lányát.
-Bessie megcsalt!
-Nem csaltam meg.- állt Niall mellé.- Ki az a hülye aki meg tudná csalni ezt a cuki pofát.- puszilta meg az arcát.
-TE!- kiáltottam fel.
-Ness, menj el!- mutatott az ajtóra Nialler.
-De...nem hazudok.
-Ness!- nézett rám szúrós szemekkel.
-Jó!Légy hülye!De azért ne vakítson el a szerelem!- kiabáltam.- Ami nem is igazi.- mondtam halkabban.
-Tudod, mindenki magából indul ki.- vigyorgott rám Bessie.
-Hogy mondod?- léptem közelebb hozzá.- Az én szerelmem nem igazi?- kérdeztem.- Nem tökéletes...Melyik az?- értetlenkedtem.- De én legalább szívből szeretem a barátomat!Nem, mint te!Te ribanc!- kiáltottam fel.- Te pedig jobb ha elfelejtesz!- néztem rá Niall-re.
-Pont ezt akartam mondani.
-Majd ha rájössz mi az igazság, tőlem ne várj bocsánatot.- komolykodtam, majd kisétáltam az ajtón.
[---]
-Baj van?- érdeklődött Harry, mikor beléptem a házba.
-Niall hülye!- kiabáltam.
-Miért is?- értetlenkedett.
-Bessie megcsalta és nem hisz nekem!- válaszoltam üvöltve mérgem miatt.
-Mi?De...van...bizonyítékod?- kérdezte.
-Az egyik barátnőjének mondta a telefonba, hogy terhes, de valami Ashton, vagy Austin az apa.- adtam választ hűtöttebben.- Majd ha rájön, hogy igazat mondtam, könyöröghet a bocsánatomért.- könnyeztem be.
-Beszélek vele.- szólalt meg.
-Ne!Inkább ne!- ráztam meg a fejem.- Akkor azt hiszi én vettelek rá, hogy beszélj vele.
-Akkor mit csináljunk?- kérdezte.
-Nem tudom.- ültem le a földre.

Üzenem, hogy nézzétek meg a "Chapters" oldalt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése