Ness, egy szigeten ragad pár napig, néhány barátjával, amíg Olivia bánatoskodik. Persze ez még csak a történet eleje...

Oldalak

2013. június 25., kedd

Chapter 16 - Maybe...maybe, once

*Olivia szemszöge*
[2 hónap múlva]
Csodás álmomból keltett fel a csengő hangja.Komásan felkaptam magamra a fürdőköpenyem, majd lassan lesétáltam a bejárati ajtóhoz.
-Igen?- szólaltam meg mikor kinyitottam.- Chris?- kerekedtek ki a szemeim.
-Szia.- mosolygott rám.
-Hát te?- értetlenkedtem.- Hány óra van?
-Fél 9.- adott választ.
-Oh te jó ég!- kiáltottam fel.- Gyere beljebb, én addig felöltözöm.- mondtam, majd rohantam is az emeletre.Felkaptam az előkészített ruhámat, majd berobogtam a fürdőbe.
Ledobtam magamról a köpenyt és a pizsamát.
Felkaptam magamra a ruhámat, majd megmostam az arcom.
Feltettem egy kis sminket, majd neki álltam a hajamnak.
Sikeresen elkészültem 10 perc alatt.Mosolyogva néztem bele a tükörbe.
Örültem, hogy jól nézek ki.
Miközben csodáltam magam, eszembe jutott Chris.
Letipegtem a magassarkú cipőmbe a nappaliba.
-Wow.- nézett rám meglepett arccal.- Gyönyörű vagy.- mosolyodott el.
-Köszönöm.- mosolyogva pirultam el.
-Eléggé kicsípted magad.- pillantott végig rajtam.
-Tudom.Muszáj.- nevettem fel, majd mélyet sóhajtottam és belenéztem a nappali, egész alakos tükrömbe.- Biztos jó?- érdeklődtem.
-Tökéletes.- mosolygott vissza a tükörképe.
-De minek öltöztél ki ennyire?- értetlenkedett.
-Ma lesz Niall esküvője és el kell mennem.- adtam választ, majd felé fordultam.
-De nem összevesztetek?- folytatta, értetlen tekintettel.
-Lehet.De ő a legjobb fiú barátom és én vagyok a tanúja...már persze nem kért meg mást.- sóhajtottam egy mélyet.
-Na és mikor érsz vissza?- lépett közelebb hozzám, majd átkarolta a derekam és a fülemhez hajolt.- Valamikor meg kéne ejteni egy randit.- suttogta.
-Chris.- nevetve toltam egy kicsit arrébb.- Az a randi még nem biztos.
-Ééés miikor leesz biiztooos?- nyújtotta el a szavakat gyerekes hanglejtéssel.
-Talán...talán, egyszer.- hajtottam le a fejem.- Viszont megyek, mert ha nem szerzek egy taxit, itt ragadok.- magyarázkodtam, majd felkaptam a táskám.
-Elviszlek a reptérre.- ajánlotta.
-Tényleg?- fordultam meg.
-Persze.- bólintott, majd udvariasan kinyitotta előttem az ajtót.
Mosolyogva köszöntem meg, majd mikor ő is kilépett, bezártam lakást.
Bepattantunk az autóba, majd elindultunk.
Az út nagy része csendben telt el.
Mikor odaértünk Chris szintén udvariasan kinyitotta nekem az ajtó, majd bekísért.
-Siess vissza!Hiányozni fogsz!- ölelt át.
-Chris.Csak 2 napra megyek.Nem fogok elveszni.- nevettem fel.
-Jó-jó, tisztában vagyok vele.- mondta zavartan.
-Oké, akkor megnyugodtam.- mosolyodtam el, majd egy puszit nyomtam az arcára.- Hétfőn találkozunk.- néztem a szemébe, majd odamentem a London-ba induló járat kapujába.
[---]
Erőteljesen kopogtattam be Ness ajtaján.
-Egy pillanat!- kiáltotta egy hang az ajtó túl oldalán.
Mélyet sóhajtottam.Hirtelen kattant a zár, majd kinyílt az ajtó.
-Szia.- mosolyodtam el.
-Áááá!- kiáltott fel, majd magához szorított.- Úgy hiányoztál!
-Ness.Kinyomod belőlem a szuszt.- fulladoztam.
-Ne haragudj!- engedett el.
-Szívem, baj van?- jelent meg a lépcső tetején Harry.- Livi!- kiáltott fel ő is.
-Mi van?- értetlenkedtem.- Nem vagyok süket!- forgattam a szemeim.
-Te jó ég!Gyönyörű vagy.- nézett végig rajta Ness.
-Köszi.- mosolyogtam.
-Mész az esküvőre?- érdeklődött Hazza.
-Igen.- bólintottam.- Ness, ugye tudod, hogy 2 óra múlva esküvő?- néztem rá.
-Igen.
-Akkor meg?Miért nem készülődsz?- értetlenkedtem.
-Tudod Livi...- nézett rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése