Ness, egy szigeten ragad pár napig, néhány barátjával, amíg Olivia bánatoskodik. Persze ez még csak a történet eleje...

Oldalak

2013. május 5., vasárnap

Chapter 6 - I like you!

Harry, amióta tegnap leszóltam még a közelembe se jött.
Ez most az jelenti, hogy sikerült?Igen!
Bár nem tagadom, nem csókol rosszul, de akkor sem értem miért kell neki ilyen csinálnia.
A part egyik eldugottabb részében üldögéltem és néztem a hullámzó, tiszta vizű tengert.
Hirtelen zajt, recsegéseket hallottam, majd hátra kaptam a fejem.
-Ne haragudj!Zavarok?- szólalt meg félénken Harry.
Olyan édes és aranyos volt ahogy ott álldogált félénken, lehajtott fejjel.Valahogy képtelen voltam elküldeni.
-Nem.- ráztam meg a fejem.Felkapta a fejét, majd leült mellém.
Nem túl közel, de nem is olyan távolt.Körülbelül olyan negyed méter se volt köztünk...
-Sajnálom.- törte meg a csendet.- Nem tudom mi történt.Egyszerűen megzakkantam!- rázta a fejét értetlenül.
-Én csak azt nem értem, hogy lettél belém szerelmes 1 nap alatt?- értetlenkedtem.
-Elmondok egy titkot.- nézett rám.Térdeire volt téve összekulcsolt kezei.
Érdeklődve kicsit közelebb ültem hozzá.
-Igazából mindig is tetszettél.- mondta, majd lehajtotta a fejét.
-De akkor...- akadt el a szavam.
-Csak azért csináltam, mert legalább valamilyen szinten kapcsolatban vagyunk.Mármint nem úgy...
-Oh...- sóhajtottam fel.- Miért nem mondtad eddig?
-Miért ha elmondtam volna, nem törted volna össze a szívem?- nézett rám értetlenül.- Tudom, hogy nem táplálsz felém érzelmeket.Nem is akarom erőltetni...
-Miből gondolkozol így?- érdeklődtem.
-Az utóbbi 4 napban akárhányszor közelítettem feléd, bántalmaztál.- nevetett fel.- Arcon csaptál, belelöktél a vízbe és ráharaptál a nyelvemre.
-Jó, tudom...- hajtottam le a fejem.- Ne haragudj.- suttogtam.
-Mi van?- kerekedtek ki a szemei.- Te bocsánatot kérsz?- értetlenkedett.
-Igen, mert...- akadtam el.Felsóhajtottam.- Az igazság az, hogy én mindig is olyan lány voltam aki elijesztette a pasikat és most, hogy jöttél te és konkrétan lekaptál, nem tudtam, hogy reagáljak rá...- néztem rá.- Te is...- botlott meg a nyelvem.- Vagy is...Én...- motyogtam.Értetlenül nézett rám.- Basszus azt akarom kinyögni, hogy te is tetszel!- csókoltam meg.
Hihetetlen, hogy ezt tettem!Komolyan?Képes voltam erre?Megbolondultam...
Megfogta az arcomat, majd másik kezével a derekamnál húzott közelebb magához.Átkaroltam a nyakát, és hozzásimultam.Lassan ledöntött a homokba, majd mosolyogva eltávolodott.
-Elképesztő vagy.- suttogta.
-Tudom.- vigyorodtam el.
*Lou szemszöge*
Eltátott szájjal és kikerekedett szemekkel, vagyis érdekes arckifejezéssel, rohantam vissza többiekhez.
-Nem fogjátok elhinni mit láttam!- kiabáltam.
-Hát a tekinteted elég érdekes, szóval mondhatod.- vigyorgott rám Niall.
-Haha.- ironizáltam.- Ness és Harry csókolóztak.- folytattam.- És most Ness csókolta meg Harry-t.
-Wow.- szólalt meg Niall.
-Nagyon tartalmas mondat volt Niall!- veregette meg a vállát Liam.
-Meglepődtem.- adott választ.
-Na nem mondod?- nézett rá El.
*Perrie szemszöge*
Halkan léptem be a terembe.Tudom, hogy Olivia még "dolgozik".
Épp egy új számot vesznek fel.
Meghúzódtam a sarokban, hogy nem zavarjak, majd hallgattam.
Livi-nek elképesztő hangja van, és tudja is.
Befejezték a dalt, majd Livi rám nézett és elmosolyodott.Integettem neki, majd elindult felém.
-Csodálatos hangod van.- szólaltam meg.
-Köszi.- mosolygott.- Neked is.- lökött meg.
Hirtelen elkomolyodott a tekintetem, amit ő is észre vett.
-Mi történt?- értetlenkedett.
-Már több, mint 4 napja kutatnak utánuk...- kezdtem el.
-Nem, nem, nem!- tiltakozott.- Ez lehetetlen!- rázta a fejét.
-Olivia!- fogtam meg a vállát.- Nem mondtam, hogy nem élnek.Csak azt akartam mondani, hogy nem találják őket.Sehol sem.- folytattam.
-De ugye nem adják fel?- érdeklődött.
-Még ma és holnap..aztán...- akadt el a szavam.
Elkezdett mindenfele nézni, majd elindult az ajtó fele.
-Hogy indulnál neki?- szóltam utána.- Azt se tudod merre felé keresd!
-Nem tudok tétlenül várni.- jött vissza hozzám.- Ha a rendőrség nem, akkor majd én fogom őket megtalálni!- indult meg újra kifelé.
-Várj!Veled megyünk!- mentem utána.
-Kik?- értetlenkedett.
-Én, Zayn és Dani.- válaszoltam.
[---]
-Mindenki kész?- kiáltott fel Zayn.
-Igen is kapitány!- mondtuk egyszerre Livi-vel.
-Kérlek ne hülyéskedjetek!- szólt ránk Dani.
-Jó, oké.- léptem fel a hajóra, majd felhúzta Olivia-t.
-Akkor induljunk.- szólalt meg Zayn, majd a kormány mögé állt.
-Ugye nem te akarsz kormányozni?- kérdeztem.
-Nem.- nevetett fel, majd átadta a helyét a hajókapitánynak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése