Ness, egy szigeten ragad pár napig, néhány barátjával, amíg Olivia bánatoskodik. Persze ez még csak a történet eleje...

Oldalak

2013. június 18., kedd

Chapter 14 - Concert

*Olivia szemszöge*
-Nem rontom el.Nem rontom el....- suttogtam magamnak, majd mélyeket lélegeztem, hogy lenyugodjak.
-Livi, ügyes leszel.- mosolygott rám Chris.- Ne aggódj!- biztatott.
-Köszi.- mosolyodtam el.- Kedves vagy.
-Én csak az igazságot mondom.- mondta, majd tovább állt.
-Oké.- suttogtam magamnak.- Gyerünk Livi, menni fog!- egy mély sóhajt hallattam, majd kiléptem a színpadra.- Helló New York City!- kiáltottam bele a mikrofonba.
Megszólalt a "Closer, Faster" zenéje, majd énekelni kezdtem.
A koncert nem csak, hogy közönség előtt, de még élőben is ment.Valamelyik csatorna adja le az egészet, elejétől a végéig.
Mikor a refrénhez értem belenéztem a kamerába és egy pillanatig oda énekeltem.
[---]
Mélyeket sóhajtoztam mikor beértem az öltözőmbe.
-Megmondtam, hogy ügyes leszel.- nyitott be Chris.
-Igazad volt.- mosolyogtam rá.
-Nekem mindig az van.- nevetett fel, majd leült mellém a kanapén.- Szóval, milyen volt fellépni New York előtt?- kérdezte.
-Elképesztő, és hatalmas adrenalin.- nevettem fel.
-A közönség?
-Fantasztikusak!- mosolyogtam.
-Pont, mint te.- mosolygott rám.
-Köszi.- hajtottam le a fejem.
-Nincs mit.- emelte fel az állam, majd a szemembe nézett.
Megfogta az arcom, majd lassan közeledni kezdett.
-Ch-Chris.- fordítottam el a fejem.- Sajnálom de...
-Ne, ne kérj bocsánatot.Én sajnálom!Nem szabadott volna...- rázta a fejét.
-Nem, csak én...még...- dadogtam.
-Nem vagy túl valakin?- érdeklődni.
-Valahogy úgy.- bólintottam.- Sajnálom...én csak...
-Ne mondj semmit.- szakított félbe.- Irtó szerencsés a srác.
-Ja...mondhatni...- sóhajtottam.
-Csúnya szakítás?- érdeklődött.
-Nem...- ráztam a fejem.
-Megcsalás?
-Nem..Semmi ilyen.
-Hm...Akkor?- kérdezte.
-Na jó, de elég hosszú sztori.
-Ráérek.- mosolygott rám.
-Szóval.- vettem egy mély levegőt.- Van egy, vagy is volt egy legjobb barátom.Akibe ügyesen belezúgtam, de nem akartam tönkre tenni a barátságunkat.Aztán jött egy lány és beleszeretett...Most pedig a menyasszonya...- magyaráztam.
-Uh...Az gáz.
-Tudom.
*Ness szemszöge*
Feküdtem az ágyon, pontosabban Harry ágyán.Ugyan is nála vagyok.Elment edzeni ezért gondoltam meglepem azzal, hogy itt vagyok.
Hirtelen ajtócsapódást hallottam, ami jelezte, hogy hazaért.
-Megsülök...- hallottam kintről a hangját, majd kinyílt az ajtó.- Szia Ness!- köszöntött, majd a szekrénye elé állt.- Ness?- nézett rám értetlenül.
-Szia.- mosolyogtam, de nem néztem rá.Éppen félmeztelenül volt.
-Baj van?- ült le mellém, majd megemelte az állam.Megráztam a fejem.- Miért nem nézel rám?- értetlenkedett.
-Túl szexi vagy ahhoz.- pirultam el, mire felnevetett.
-Felvegyek valamit?- kérdezte.Bólintottam.
-Kérlek.- nevettem fel.
-Értettem.- mosolygott rám, majd a odasétált az egyik szekrényhez.Előkapott egy kék pólót, majd felkapta.- Megfelel?- kérdezte.
-Tökéletes.- álltam fel az ágyról.
Átkarolt, majd megcsókolt.
-Mióta törsz be a házamba?- értetlenkedett.
-Nem számít betörésnek ha van kulcsom.- emeltem fel a kulcscsomómat.
-Haha...- forgatta a szemeit, majd megcsókolt.

Nagyon szépen köszönöm az 1000 kattintást!Imádlak titeket :D <3

1 megjegyzés: