Ness, egy szigeten ragad pár napig, néhány barátjával, amíg Olivia bánatoskodik. Persze ez még csak a történet eleje...

Oldalak

2013. május 4., szombat

Chapter 5 - Ya, I know

*Ness szemszöge*
[2 nap múlva]
Egy mélyet szippantottam a reggeli friss, hideg és kellemes levegőből.
Reggel még, olyan nyugodt és kellemes idő van.Később meg megsülök.
Ilyenkor reggel még mindenki alszik, egyedül én vagyok ilyen korán kelő...Meg amúgy se tudok aludni "idegen" helyen.
Gondoltuk mivel nem egy rövid ideig leszünk itt és a legfontosabb a túlélés, ezért építettünk egy "kezdő" házat.
Egy kis faház, amiben elférünk.Semmi extra.
-Szeretem az ilyen reggeleket.- ült le mellém Harry.- De nem jobban nálad.- mosolygott rám, majd megcsókolt...
-Ááááá!- kiáltottam fel, majd megnyugodva tapasztaltam, hogy ez csak egy álom volt.- Te jó ég...- suttogtam.
-Minden rendben?- nézett rám El.
-Igen, persze...- sóhajtottam.
*Olivia szemszöge*
Csak úgy ültem a kanapén betakarózva, mikor kopogtattak.Felpattantam a helyemről, majd az ajtóhoz siettem.
-Szia Bessie.- köszöntöttem meglepődve.
-Szia Olive.- mosolygott rám.- Kérhetek tőled egy aprócska szívességet?- kérdezte.
-Mit?- értetlenkedtem.
-Nem költözhetnék hozzád egy pár napra?Olyan rossz Niall nélkül.Egyedül pedig félek, hogy valami hülyeséget csinálok.
-De, persze.- engedtem be magam mellett.
-Köszönöm!- ölelt át.- Annyira...
-Ki ne mond.- szakítottam félbe.- Hozzuk át a cuccaid.- erőltettem egy mosolyt az arcomra.
-Oh, nem kell.Elhoztam már pár dolgot.- húzott be 2 bőröndöt az ajtó mellöl.- Behoznád a kis táskám?- kérdeztem.
Ja, hogy ő már ezt így kigondolta?Honnan tudta, hogy belemegyek?Egyáltalán miért is nem dobom ki?
Ja, tudom!Mert ha kidobom akkor Niall megutál....
-Persze.- sóhajtottam fel, majd beemelte a kicsit sem olyan kis táskát.- Bess.Te hány évre pakoltál el?- értetlenkedtem.
-Oh, ez csak 3 heti ruhám.- nézett rám.- Abban pedig a reggeli szépítkezéshez való cuccok vannak.
-Ebben?Nekem csak egy fésű és egy fogkefe kell.- értetlenkedtem.
-Jó, de én oda figyelek a kinézetemre.- mosolygott.- Most viszont fel viszem a vendégszobába a cuccokat.
-Oké.- mosolyogtam rá, majd eltűnt a lépcső tetején.Miért?Én nem figyelek oda magamra, csak mert nekem nem kell egy csomó hülyeség?- Niall, kérlek bocsáss meg.- suttogtam.
-Olive!Hozd fel a táskám!- szólt le.
-Nem vagyok Olive!- morogtam magamnak.Legszívesebben felkiáltottam volna, hogy "A nevem Olivia!", de várj...Meg is tettem!
-Jó, bocsi.
Felkaptam a táskáját és felvittem a szobába.
-Tessék.- dobtam le az ajtó mellé.
-Hé, ne dobáld!Még a végén felrobban a hajlakkos flakon!- szólt rám.
-Minek az neked?- értetlenkedtem.
-Tudod, szeretem ha jól nézek ki.- bólintott érthetően.
Miért is szeret téged Niall?- értetlenkedtem magamba.Bár szívesen megkérdeztem volna tőle.
-Nem baj ha kicsit fent maradok?Pihenni szeretnék.
-Nem, persze.- erőltettem egy mosolyt az arcomra.- Maradj csak.- csuktam be magam mögött az ajtót.
Leballagtam a nappaliba, majd sóhajtva bementem a konyhába és készítettem egy kis limonádét.
Hosszú lesz ez az időszak, remélem gyorsan megtalálják őket...
*El szemszöge*
-Azért annyira nem rossz itt.- szólaltam meg.
-Addig nem amíg veled vagyok.- mosolygott rám Lou, majd megcsókolt.
-Ne nyalakodjatok már!- szólt hozzánk Niall.
-Fogd be Horan.- szólt vissza Lou.
-Ne, most ne.- nyugtattam.- Hiányzik neki Bessie.- suttogtam.
-Jó, oké.- sóhajtott fel, majd csend lett.
-De jó ez a csend.- szólalt meg Liam.
-Ja.Ma még nem kiabált Ness.- nevettem fel.
-Hagyj már békén!- kiáltott fel az emlegetett szamár, majd meg is jelent a hang tulajdonosa.
-Azt hiszem elkiabáltad.- nevetett fel Niall.
-Na ide figyelj!- fordult Harry felé.- Lehet, hogy abban a picinyke dobogó szervedben, amit szívnek mernek hívni, van valami vonzalom felém, de nem fogod fel azzal a icike-picike agyacskáddal, hogy mi soha, de SOHA nem leszünk egy pár!Egyszerűen ki nem állhatlak!Sosem leszek szerelmes egy ilyen idióta, beképzelt, arrogáns, majomba, aki azért csak, mert híres és jól néz ki, azt hiszi megkaphat bármit és bárkit!- üvöltött rá.
-Szóval helyesnek tartasz?- emelgette a szemöldökét Harry.
-Te, te, te teljesen megzakkantál??- ordított fel.- Te az előbbi monológomból csak ennyit jegyeztél meg?Kibírhatatlan vagy!- mondta, majd elrohant
-Már nem azért, én szeretem Harry-t, de most komolyan csak ennyit fogott fel?- értetlenkedtem.
-Áh, csak húzza Ness agyát.- válaszolt Niall.
-Na mizu?- társult hozzánk Harry.
*Ness szemszöge*
-Idióta, tökfej!- rúgtam bele az egyik fába.- A rohadt életbe!- suttogtam.Na ez egy kicsit fájt.De nem annyira, mint ez az idióta...
Nem hiszem el, hogy nem érti meg!Miért olyan nehéz megértenie?Talán nem angolul beszélek?Vagy mi?
Egyszer megfogom ölni...komolyan mondom...

2 megjegyzés: