Ness, egy szigeten ragad pár napig, néhány barátjával, amíg Olivia bánatoskodik. Persze ez még csak a történet eleje...

Oldalak

2013. április 29., hétfő

Chapter 3 - Accident

Gyors kirohantunk a fedélzetre.
-Mi történt?- értetlenkedtem.
-Megdőlt a hajó.Liam és Niall elmentek megnézni, hogy mi van.- válaszolt Lou.- Jól vagytok?- kérdezte, majd átkarolta El-t.
-Igen.- adott választ El.
Hirtelen Niall-t láttam meg felénk futni.
-Josh...- lihegett.- Elájult.- folytatta.
-Mi?- kiáltottam fel.
-Liam, próbálja felébreszteni, de nem sok sikerrel.- egyenesedett ki.- Fejbe vágta valamit.
-Nincs kormányosunk?- értetlenkedett Eleanor.
-Hát...Nincs.- nyeltem idegességemben egy nagyot.
Mindenki halkan pánikolt.Lou egyre szorosabban ölelte El-t, Niall visszarohant Liam-hez.Harry azt se tudta, hogy most fiú-e vagy lány.Én pedig éreztem valami furát, olyat, mintha lassan dőlne a hajó.
-Srácok!- kiáltottam fel.Rám kapták a tekintetüket.- Süllyed a hajó!!
-Komolyan mondod?- szólalt meg Eleanor.
-Nem baszd meg hazudok!- kiabáltam, majd a tathoz rohantam.
Bementem, majd megláttam a három fiúk ahogy tétlenül értetlenkedik.
-Srácok.- szóltam be.
-Neki ütköztünk valaminek.- szólalt meg Liam.- El kell hagynunk a hajót vagy mind meghalunk.
-Akkor kifele!- kiáltott fel Niall.
Elengedtem magam mellett a srácokat, majd hirtelen valami fejbe csapott.
[---]
Arra ébredek, hogy leöntened vízzel.Fulladozva nyitottam ki a szemem.Egy parton találtam magam.
Felpattantam, majd körbe néztem.Egy szigeten vagyok.Senkit és semmi ismerőset nem láttam.
Csak egy mozgó bokrot.Ijedten nyeltem egy nagyot.
Majd megjelent egy emberi alak.
-Liam?- szólaltam meg felismerve a személyt.
-Ness?- nézett rám.- Mi történt?
-Nem tudom.Elájultam.- fogtam a fejem. Valami fejbe csapott.
-Skacok!- hallottam meg egy kiáltást.- Valaki!!- folytatta.
-Itt vagyunk!- kiáltott vissza Liam.
-Skacok. jelent meg egy fa mögül Lou.Gyors végig nézett rajtunk, majd csalódottan felsóhajtott.- Legalább titeket megtaláltalak.- sétált oda hozzánk.
-Louis!- csapta meg a fülem Eleanor hangja.
-Szívem, merre vagy?- kiabált Lou.
-Fent akadtam egy fán!
Lou körbe nézett, majd meglátta - gondolom - Eleanor-t és odarohant.
-Oké, akkor már csak Niall és Harry van.- szólalt meg Liam.
-Áááá!!!- kiáltozott egy éppen a fák közül kirohanó személy, aki nem más, mint Harry.
-Mi bajod?- értetlenkedtem.
-Megtámadtak!- bújt el mögöttem.Lenéztem a földre és egy apró gyíkot láttam meg.Leguggoltam és felvettem.
-Egy gyík elől menekültél?- mondta olyan "Ezt most komolyan mondod?" hangsúllyal.
-Jé!Ez bent nagyobbnak tűnt.- vette ki a kezemből.
-Na már csak Niall van.- váltottam témát.
-Ahogy ismerem, tuti kaja közelben lesz.- nézett végig a parton Liam.- Ott is van!- mutatott egy távoli pontra ahol egy szőke hajú srác kagylókat keresgélt a part mellett.
-Niall!- kiáltottam fel, mire rémülten felénk kapta a tekintetét.Egy kis idő múlva elkezdett integetni.Gondolom felismerte, hogy kik vagyunk.Intettem neki, hogy jöjjön ide, majd visszafordultam Liam-hez.
Egy sikításra lettünk figyelmesek, majd egy huppanásra.
-Lou leszedte El-t a fáról.- nevetett fel Liam, majd a gerlepár jelent meg.Lou letette Eleanor-t, mikor mellénk értek, és egy csókot nyomott a szájára.
Megforgattam a szemeim, majd megszólaltam.
-Eddig nem tudtátok volna elintézni?
-Jaj fogd be!- szólt rám El.Meglepetten ért ez a kirohanása...
-Csak fáj a feje, ezért kicsit ideges.- magyarázkodott Lou, majd szorosan átölelte.
-Mi volt ez a sikítás?- emelgette perverzül a szemöldökét Harry.
-Idióta!- csaptam vállba.- Eleanor véletlenül leesett a fáról, ezért ijedtében felsikított.Gondolom azért fáj a feje!
-Jó, bocs, hogy megszólaltam.- emelte fel a kezeit védekezésképpen.
-És most?- szólalt meg Niall, mire mindenki egyszerre felsóhajtott.
*Zayn szemszöge*
Köpni-nyelni nem tudtam, amint kimondták, hogy a srácok hajója elsüllyedt.Eltátott szájjal és kikerekedett szemekkel néztem a tévére vagy 5 percen keresztül.
-Zayn.- ült le mellém Perrie.- Zayn!- húzogatta a kezét a szemem előtt.- Itt vagy?- kérdezte, mire elfordítottam a fejét a tévé felé.
-Ismerős ez a hajó?- szólaltam meg.
-Nem ezzel mentek Eleanor-ék hajóútra?- kérdezte.
-De igen.- bólintottam.
-Akkor miért van a hírekbe?- értetlenkedett.
-Mert elsüllyedt!- kiáltottam fel.
-Hogy mi?- kiáltott fel ő is.
-A hajón nem voltak túl sokan, csak a kapitány és néhány ember.- folytatta az emberke a beszédét a tévében.- A One Direction 4 tagját, Eleanor Calder-t és Jessica Flower-t látták felszállni a hajóra.- olvasta fel a papírról, majd a kamerába nézett.- Holttesteket a búvárok nem találtak, vagyis valószínűleg még időben elhagyták a hajót.- itt mindketten felsóhajtottunk.- Viszont, semmi nyomot nem találtak tőlük, a hajón és az süllyedés környékén.Valószínűleg az áramlat elsodorta őket valamerre.- elegem lett és kinyomtam.
-Biztos, hogy élnek.- szólaltam meg.
-Te jó ég...- dőlt hátra a kanapén.- Danielle holnap jön vissza.- nézett rám.- Teljesen ki fog akadni Liam miatt.
-Naná, hogy kiakad.- értettem egyet.- Én is kiakadnék ha veled bármi baj esne.Sőt...
-Ne folytasd!- vágott a szavamba.
-Jó, oké...- sóhajtottam fel.- Maradjunk nyugodtak.
-Kopp-kopp!- kopogtak, majd valaki belépett az ajtón.- Sziasztok!- köszöntött az illető.
A hangtól ijedten rá kaptam a tekintetem.
-Mit csináltam?- értetlenkedett.
-Dani.- szólalt meg Pezz.- Valamit el kell mondanunk.
-Mondanunk?- szólaltam fel.
-Igen Zayn!Mondanunk!- nézett rám.
-Azt már nem!Én csak a pasija haverja vagyok...- álltam fel a helyemről.
-Zayn Malik, azonnal visszaülsz a helyedre!- kiabált rám.
-Jó, ne kiabálj.- szólaltam meg visszafogott hangon.
-Hahó!- mondta Dani.- Mit kell elmondanotok?- értetlenkedett.
Felsóhajtottam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése