Ness, egy szigeten ragad pár napig, néhány barátjával, amíg Olivia bánatoskodik. Persze ez még csak a történet eleje...

Oldalak

2013. június 29., szombat

Chapter 17 - What is it that you don't go to the wedding?

-MI AZ, HOGY NEM MÉSZ AZ ESKÜVŐRE?- kiabáltam.
-Összevesztünk.- sóhajtott fel.
-Hogy?Mivel?- értetlenkedtem.
-Nos...Amikor kb. 2 hónapja áthívott magához, akkor el kellett mennem mosdóba.Bessie otthon volt, bent a szobájába és egyik barátnőjével beszélgetett telefonom.Megálltam az ajtó előtt, hallottam mit mond.Köztük azt is, hogy terhes, de nem Niall az apa.Ezt elmondtam neki is, de nem hitt nekem, mert Bessie kibeszélte magát.Aztán elküldött én meg mondtam, hogy felejtsen el.- magyarázkodott, majd egy nagy levegővel befejezve.
-Egyedül nem megyek- szólaltam meg.
-És nem is mész egyedül.- nézett rám.- Menj Harry-vel.- sóhajtott fel.
-Vá-várj.- ráztam meg a fejem.- Bess terhes, de nem Niall az apa?- kerekedtek ki a szemeim.- A kis ribanc megcsalta!- csattantam fel.
-Na nem mondod?Én azt hittem csak úgy egy magzat lett a hasába!- kiáltott rám mérgesen.
-Jó, oké.- hallgattam el.
-Ne haragudj...
-Semmi baj.- ráztam meg a fejem.- De akkor is eljössz!- kaptam el a kezét, majd az emelet felé ráncigáltam.
-Olivia!- szakadt ki a szorításomból.- Nem megyek el az esküvőre.- mondta határozottan.- Megmondtam.
-De...- akadt el a szavam.- Én is elmegyek.Amolyan be nem jelentett meglepetés ember leszek.- próbáltam a legjobbat kihozni.Muszáj eljönnie!
-De neked örülni fog.- mosolygott biztatóan rá.- Én pedig nem akarom látni.- komolyodott el.- Inkább hisz annak akit 1 éve se ismer, mint, hogy annak akit az egyik legjobb barátjának mondhat 3 éve!- akadt ki.- Engem nem érdekel!Nevelje fel vele más gyerekét.
-Ness...
-Nem, Livi.Nem megyek!
-Akkor én sem.- tettem keresztbe a karjaim.
-Mi?- kapta rám a tekintetét.- Ne légy hülye!- szólt rám.
-Te se.- vágtam vissza.
-Livi...- nyöszörgött.
-Gyere!Csináljuk meg a hajad!- vigyorodtam el, majd beráncigáltam a szobába.
[---]
Kevesebb, mint másfél óra alatt elkészültünk.A haja nagyon jó lett.
A ruhával sokat bajlódtunk.Tényleg sokat.De azért sikerült valamit összehoznunk.
-Mehetünk?- kiáltott fel Harry.
-Igen!- kiabáltunk, majd lementünk a földszintre.
-Wow.- nézett végig csodálkozva Ness-en.- Csodálatos vagy.- mosolyodott el.
-Köszi.- mosolygott rá.
-Akkor menjünk.- szólaltam meg.
Lassan eljutottunk a kocsihoz, majd elindultunk.
Mire odaértünk már csak 5 perc volt az esküvőig.Ness és Harry rohantak be a terembe, de én Niall-höz mentem.
Mély levegővétellel álltam meg az ajtó előtt.Erőt vettem magamon, majd benyitottam.
Hirtelen rám kapta a tekintetét.
Megijedtem mikor megláttam könnyektől átáztatott arcát.
Egy levelet szorongatott a kezében...
Csak egy szó keringett a fejembe.
-Ribanc.- durmoltam, majd odaszaladtam Niall-höz.
-Ness-nek igaza volt.- szipogott fel, majd átölelt.Szorosan magához húzott és erősen szorított.- El ne engedj!- parancsolta.Legkevésbé se érdekelt, hogy hogyan fejezte ki magát.Legalább ölelhettem.
Egy ideig csak álltunk, én tartottam, ő sírt vagy csak szipogott.
Az ajtó halkan és lassan kinyílt, mire megfordultunk.Liam és Louis nézett rám értetlenül.
-Öm...Minden oké?- szólalt meg Lou.Hirtelen, erősen Liam vállba csapta.
-Mi történt?- kérdezte Liam aggódva.
Elvettem Niall kezéből a levelet, mert megint olvasni akarta.
-Add vissza!- kiabált rám.- Had lássam az írását!- kérlelt.
-Nem!- kiabáltam vissza, majd odaadtam Liam-nek.- Niall, nem is értelek.- fordultam felé.- Elment, te meg az írását akarod látni??- értetlenkedtem.- Itt hagyott az esküvő előtt!Térj már magadhoz!- ráztam meg.- Nem érdemel meg téged.- néztem a szemébe.- Nem érdemli meg, hogy sírj miatta.- ráztam meg a fejem.
-Livi, olvastad már az üzenetet?- érdeklődött Liam, a papírról rám pillantva.
-Nem, de tudom miről szól.- válaszoltam.Átadta nekem.Felsóhajtottam, majd olvasni kezdtem.
"Niall
Sajnálom, hogy eddig várattalak, hogy eddig húztam az agyad.De bolond voltál, mert hittél nekem!Ness igazat mondott...Megcsaltalak, terhes vagyok.Bocs, hogy így közlöm veled.Na pá!
Üdv. Bess ;)"
-Az a kis...- fogta még be időben a számat Liam.Nem akartam, de a düh irányított, ezért megharaptam a kezét.- Mi az, hogy "bocs, hogy így közlöm veled"?!- kiáltottam fel.- Ja, Bess.Bocs, hogy így közlöm veled, de egy kurva vagy!- parodizáltam.
-Olivia nyugodj le!- lépett elém Lou.- Megijeszted Niall-t.- suttogta, majd komolyan a szemembe nézett.
Hátra fordultam hozzá.
-Ne, ne.- rázta a fejét, mikor beszédre nyitottam a szám.- Igazad van.- bólintott.- Srácok.- nézett a fiúkra.- Szóljatok, hogy nem lesz esküvő.
[Másfél hónap múlva]
-Halihó!- léptem be az ajtón két doboz fagyival a kezemben.
-Szia.- nézett rám a pokróc alól.
-Vanília vagy csoki?- érdeklődtem, majd a konyha felé indultam meg.
-Csoki!- jelentette ki.
Beléptem az ajtón, majd elővettem két kanalat.
Lepattantam a kanapéra, majd odaadtam Niall-nek a fagyit.
-Imádlak.- mosolygott rám, majd elkezdett enni.
-Tudom.- vigyorodtam el.- Ettél ma már valamit?- érdeklődtem.
-Nem...- válaszolt, majd mielőtt felemelte volna a kanalat elvettem a dobozt.
-Add vissza!- nyafogott.
-Először egyél valami táplálót!- adtam ki a parancsot.- Nem laksz jól fagyival.- magyaráztam.
-Nem tudok enni.- szólalt meg, majd kérően a szemembe nézett.Felemeltem a fagyit, mire érte nyúlt, én pedig elhúztam, csak, hogy ezzel sikeresen rám esett.
Elhúzott egy tincset az arcomból, majd mélyen a szemembe nézett.
Ajkaival közeledni kezdett mikor...

A 18.rész /ami az utolsó is/ csak jövőhéten szombaton vagy vasárnap jön.Mivel nem leszek itthon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése